STUDIO KLO

HOELANG DUURT DE VERZENDING VAN MIJN BESTELLING?

Wij doen ons uiterste best jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Elke bestelling die voor 16.00 uur is geplaatst en betaald zal dezelfde werkdag verzonden worden*. (Klein)meubelen die per koeriersdienst worden verzonden hebben een langere levertijd. Zodra jouw bestelling is geplaatst nemen wij contact met je op om een bezorgdatum in te plannen.

 

* STUDIO KLO kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen opgelopen door de vervoerder.

 

HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?

Pakketten worden verzonden met PostNL. Wij rekenen voor alle pakketten €4,95 verzendkosten. Je ontvangt van ons een traceercode per e-mail. Voor (klein)meubelen gelden andere bezorgkosten (zie onderstaand meer informatie).

 

Voor de verzending van een bestelling met alleen wenskaarten brengen wij €0,95 verzendkosten in rekening. Je ontvangt hierbij geen traceercode.

 

HOEVEEL BEDRAGEN DE BEZORGKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?

(Klein)meubelen die in de webshop worden aangeboden kunnen bij ons opgehaald of bij jou thuisbezorgd worden. Wij rekenen €49,00 bezorgkosten.

 

KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN?

Artikelen zijn af te halen op afspraak. Na de bestelling en betaling van jouw order ontvang je een bevestiging per e-mail. Wij gaan jouw bestelling in orde maken. Wanneer deze gereed is nemen wij per e-mail contact met je op om een ophaalafspraak in te plannen.

 

NAAR WELKE LANDEN VERSTUREN JULLIE?

Wij versturen alleen naar adressen in Nederland. Zodra jouw pakketje onderweg is krijg je een e-mail met daarin de traceercode van jouw pakketje (m.u.v. wenskaarten en sleutelhangers).


KAN IK MIJN BESTELLING IN LATEN PAKKEN ALS CADEAUTJE?

Iets te vieren? Wij pakken jouw bestelling graag voor je in!

In het check-out proces kun je bij opmerkingen aangeven wat je graag ingepakt wil hebben. Laat eventueel een persoonlijk bericht voor de ontvanger achter en laat ons weten wat de gelegenheid is. Wil je je bestelling rechtstreeks bij de ontvanger laten bezorgen? Vergeet dan niet het verzendadres aan te passen.


WAT MOET IK DOEN ALS MIJN BESTELLING NIET COMPLEET IS AANGEKOMEN?

Wanneer je een bestelling ontvangt die niet compleet is aangekomen vragen wij om een e-mail te sturen naar info@studioklo.nl met de volgende gegevens:

  • Naam en adresgegevens;
  • Bestelnummer;
  • Artikelnummer van het missende product.

Indien het pakket met daarin de bestelling beschadigd door de pakketbezorger aan jou wordt aangeboden, dan dien je het pakket niet in ontvangst te nemen en dien je via het e-mailadres, info@studioklo.nl, aan ons kenbaar te maken dat je het pakket wegens transportschade niet hebt geaccepteerd.

 

WAT MOET IK DOEN ALS ER EEN VERKEERD ARTIKEL IS GELEVERD?

Maak foto’s van de verpakking, de inhoud van jouw bestelling en het verzendlabel. Neem vervolgens contact met ons op per e-mail via info@studioklo.nl. Vermeld altijd het bestelnummer, zodat wij je beter van dienst kunnen zijn.