BESTELLEN EN BETALEN


HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN VIA DE WEBSHOP?

Het online bestellen van een artikel gaat als volgt:

  • Plaats je gewenste artikel(en) in het winkelwagentje;
  • Ga naar het winkelwagentje en controleer je bestelling;
  • Klik op ‘ga naar de kassa’;
  • Vul alle nodige gegevens in;
  • Je kunt de optie ophalen of verzenden kiezen;
  • Kies de gewenste betaalwijze;
  • Wil je nog een bericht toevoegen?;
  • Controleer de bestelling en controleer of alle persoonlijke gegevens juist zijn ingevuld. Jouw telefoonnummer gebruiken wij om contact met je op te nemen wanneer je ervoor kiest een bestelling op te halen. Zorg ervoor dat deze correct is ingevuld.
  • Kloppen alle gegevens? Vink dan na het lezen van de verkoopvoorwaarden en het privacybeleid het blokje aan en klik op ‘bestelling plaatsen’;
  • Bij een online betaling word je automatisch naar de beveiligde betaalomgeving gestuurd.

 

Wanneer de bestelling definitief is geplaatst en betaald krijg je automatisch een orderbevestiging via e-mail.

 

HOE WEET IK OF JULLIE MIJN ONLINE BESTELLING GOED HEBBEN ONTVANGEN?

Je krijgt van ons een bevestigingsmail wanneer wij jouw bestelling in goede orde hebben ontvangen. Controleer je spam-mailbox wanneer je binnen een uur nog niks hebt ontvangen. Wanneer je in zowel je inbox als je spam-mailbox niks hebt ontvangen vragen wij om een e-mail te sturen naar info@studioklo.nl of telefonisch contact met ons op de nemen via +31 (0)6 37 60 74 29. Wij zullen dan uitzoeken of jouw bestelling goed is doorgekomen.

 

MOET IK EEN MINIMUM BEDRAG BESTEDEN OM EEN BESTELLING TE PLAATSEN?

Nee, wij hanteren in de webshop geen minimum bestelbedrag. Wij brengen wel verzend- of bezorgkosten in rekening. Dit is afhankelijk van de waarde van jouw bestelling en de grootte van het pakket. Meer informatie over verzendkosten vind je hier.

 

ZIJN ALLE PRODUCTEN DIE JULLIE IN DE WEBSHOP AANBIEDEN OP VOORRAAD?

Wij doen ons uiterste best om ons aanbod in de webshop up-to-date te houden. Hierdoor mag je er als klant van uitgaan dat alle producten die wij in de webshop aanbieden op voorraad zijn. Wanneer het helaas toch blijkt dat je iets hebt besteld wat niet meer op voorraad is, krijg je zo snel mogelijk bericht hierover. Sommige artikelen bestellen wij speciaal voor jou. Deze artikelen hebben een langere levertijd. Dit wordt te allen tijde duidelijk vermeld bij de productinformatie van het desbetreffende artikel.

 

HOELANG DUURT HET VOORDAT EEN ARTIKEL WEER OP VOORRAAD IS?

Wanneer een artikel is uitverkocht zorgen wij ervoor dat het artikel zo snel mogelijk weer beschikbaar is. Sommige artikelen gaan helaas uit de collectie, deze artikelen worden zo snel mogelijk offline gehaald wanneer deze zijn uitverkocht.


Wil je graag een artikel bestellen wat uitverkocht is? Stuur ons gerust een e-mail om te vragen wanneer dit artikel weer op voorraad is. Sommige artikelen kunnen wij speciaal voor jou nabestellen.

 

WAT GEBEURT ER MET MIJN PERSOONSGEGEVENS ALS IK EEN BESTELLING PLAATS?

De persoonsgegevens die je invoert via onze website worden met zorg beveiligd en verwerkt. Je kunt erop rekenen dat jouw gegevens te allen tijde veilig zijn bij ons en dat wij ons houden aan de geldende wettelijke regels. Meer informatie over de bescherming van persoonsgegevens vind je hier in onze privacyverklaring.

 

WANNEER IK EEN BESTELLING PLAATS IS HET BEDRAG DAN INCLUSIEF BTW?

Omdat wij aan jou als consument verkopen is de bestelling altijd inclusief BTW.

 

WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN HEB IK ALS IK EEN BESTELLING PLAATS?

In onze webshop kun je gemakkelijk en veilig betalen via iDeal, Mastercard en VISA. Tijdens het betaalproces worden de opties getoond die geaccepteerd worden.

 

Je ziet de naam 'studioklo.nl' op jouw afschrift. Stripe Payments is de online payment service die STUDIO KLO gebruikt voor veilige betalingen. 


Je kunt ook betalen met een STUDIO KLO cadeaukaart.


STUDIO KLO CADEAUKAART

Via www.studioklo.nl kun je een fysieke cadeaukaart bestellen. De cadeaukaarten zijn alleen te besteden in de webshop van STUDIO KLO

Geldigheid
Er zit geen einddatum op de cadeaukaart, deze is dus onbeperkt geldig.

Cadeaukaart besteden
Je kunt jouw cadeaukaart in meerdere keren besteden. Geef je het volledige bedrag niet direct uit? Het resterende bedrag zal op de cadeaukaart blijven staan.

 

Cadeaukaart inwisselen
Tijdens het check-out proces krijg je de keuze om een cadeaukaart in te wisselen. Voer bij ‘cadeaubon’ jouw unieke cadeaukaart code in om de kaart als betaalmiddel in te zetten. 

 

Saldo bekijken
Voeg een product toe aan jouw winkelwagen en ga naar de ‘winkelwagen’. Vul bij ‘cadeaubon’ jouw unieke cadeaukaart code in en klik op ‘toepassen’. Je ziet welk bedrag er in mindering wordt gebracht op jouw bestelling. Dit is de waarde van jouw cadeaukaart.

 

Beschikbare bedragen
De cadeaukaart kan gekocht worden in de volgende bedragen: €10,-, €15,-, €20,-, €25,-, €30,-, €40,-, €50,-, €75,- en €100.

Cadeaukaart ontvangen
De cadeaubon krijg je thuis gestuurd in een feestelijke cadeauverpakking. Personaliseer de cadeaukaart door een persoonlijk bericht op het bijgeleverde kaartje te schrijven. Noteer de naam van de afzender en de ontvanger en de kaart is klaar om cadeau te geven. Leuk om te geven én om te krijgen!

 

Wil je de cadeaukaart rechtstreeks bij de ontvanger laten bezorgen? Geef dit tijdens het check-out proces aan bij ‘opmerkingen’. Laat in je bericht de naam van de afzender én ontvanger achter. Voeg eventueel een persoonlijk bericht toe. Wij zorgen ervoor dat dit genoteerd wordt op het bijgevoegde kaartje. Vergeet niet het verzendadres aan te passen.

 

IS HET MOGELIJK OM MIJN BESTELLING VOOR VERZENDING NOG TE WIJZIGEN OF ANNULEREN?

Vanwege onze snelle verzendservice kunnen wij reeds geplaatste bestellingen niet meer wijzigen. Controleer dus altijd goed of je de juiste artikelen hebt besteld.

 

IS HET MOGELIJK DE ARTIKELEN TE BEKIJKEN?

Artikelen zijn tijdens openingstijden of op afspraak te bezichtigen in onze showroom aan de Ledeboerstraat 26, te Tilburg. Je kunt jouw artikelen ook vooraf bestellen en vervolgens afhalen op onze ophaallocatie.

 

WAT ZIJN DE PROMOTIEVOORWAARDEN?

  • Afgeprijsde artikelen zijn uitgesloten van kortingsacties.
  • Wanneer een artikel niet op voorraad is tijdens een kortingsactie kan het artikel helaas niet gekocht worden met korting zodra het weer op voorraad is.