with an eye towards sustainability

KAN IK ARTIKELEN RUILEN?

Nee, ruilen is helaas niet mogelijk. Het product kan geretourneerd worden volgens de richtlijnen en je kunt een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste product. 

 

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Je kunt jouw product(en) binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling retourneren. Dit werk als volgt:


Inleveren

Het is mogelijk om jouw retour in te leveren bij de STUDIO KLO ophaallocatie. Als je voor deze optie kiest dien je dit kenbaar te maken aan ons door een e-mail te sturen naar info@studioklo.nl. Wanneer dit niet wordt gedaan kan de retour niet geaccepteerd worden. Vermeld in je bericht de volgende gegevens:

  • Naam en adresgegevens;
  • Bestelnummer;
  • Het aantal en het artikelnummer van het geretourneerde product.

Wanneer wij jouw e-mail hebben ontvangen nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op om een inleverdatum te plannen.

Het retouradres is:
STUDIO KLO
Hazelaarstraat 217
5038 LP Tilburg
Nederland

 

Retour sturen

Wanneer je ervoor kiest een bestelling retour te sturen dien je dit kenbaar te maken aan ons. Wanneer dit niet wordt gedaan kan de retour niet geaccepteerd worden. Je dient zelf te bewijzen dat de bestelling tijdig is teruggestuurd en dat STUDIO KLO binnen veertien dagen de retour heeft ontvangen. Wij vragen om een e-mail te sturen naar info@studioklo.nl met de volgende gegevens:

  • Naam en adresgegevens;
  • Bestelnummer;
  • Het aantal en het artikelnummer van het geretourneerde product.

Wanneer wij jouw retourmelding hebben ontvangen, ontvang je van ons een verzendlabel. De kosten hiervan bedragen €4,95. Dit bedrag wordt ingehouden op het bedrag dat je van ons terugkrijgt. Je dient zelf zorg te dragen voor het transport van de retour. Ook de risico’s van het verzenden van de producten zoals beschadiging en verlies zijn voor eigen rekening.

Het retouradres is:
STUDIO KLO
Hart van Brabantlaan 461
5038 LG  Tilburg
Nederland


Retourneren (klein)meubelen (ophaalservice)

Wanneer je ervoor kiest (klein)meubelen te retourneren dien je dit kenbaar te maken aan ons. Wanneer dit niet wordt gedaan kan de retour niet geaccepteerd worden. Wij vragen om een e-mail te sturen naar info@studioklo.nl met de volgende gegevens:

  • Naam en adresgegevens;
  • Bestelnummer;
  • Het aantal en het artikelnummer van het geretourneerde product.

Wanneer wij jouw retourmelding hebben ontvangen, nemen wij telefonisch contact op om een ophaaldatum in te plannen. De kosten hiervan bedragen €49,00. Dit bedrag wordt ingehouden op het bedrag dat je van ons terugkrijgt.

 

WAT ZIJN DE VOORWAARDEN OM EEN PRODUCT TE RETOURNEREN?

  • Het product is ongedragen/ongebruikt.
  • Afgeprijsde producten mogen niet geretourneerd worden. Mocht het product nog op voorraad zijn kan deze wel geruild worden voor een andere maat en/of kleur. De retour- en verzendkosten worden opnieuw berekend.
  • Het product moet geretourneerd worden in de originele verpakking. Pak het product met zorg in.
  • Voeg de pakbon/factuur toe aan uw retourzending en meld de retour aan via info@studioklo.nl. Vermeld in de e-mail je naam en achternaam, het bestelnummer, het aantal en de omschrijving van het geretourneerde product.
  • De retour dient binnen 14 dagen bij ons te zijn.
  • Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag binnen 14 dagen retour. Je krijgt hier een e-mail van ter bevestiging.
  • LET OP! Producten op bestelling en gepersonaliseerde artikelen worden speciaal voor jou gemaakt en mogen daarom niet geretourneerd worden.

 

HOE ONTVANG IK HET GELD VAN MIJN GERETOURNEERDE PRODUCT(EN)?
Nadat de retour correct door ons is verwerkt zal het geld worden teruggestort op de rekening waarop de oorspronkelijke betaling is gedaan. Hoe snel het geld terug op jouw bank is gestort is afhankelijk van de gebruikte betaalwijze en kan tot 10 werkdagen duren. 

€ Nederland

© 2021 STUDIO KLO, all rights reserved | Algemene voorwaarden | Cookiebeleid | Privacybeleid | FAQ