vóór 16:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden
Hieronder vind je het antwoord op veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons een bericht en we helpen je graag verder!
RUILEN OF RETOURNEREN
KAN IK ARTIKELEN RUILEN?
Nee, ruilen is helaas niet mogelijk. Het product kan geretourneerd worden volgens de richtlijnen en je kunt een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste product.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?
Je kunt jouw product(en) binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit werkt als volgt:
Inleveren
Het is mogelijk om jouw retour in te leveren bij de STUDIO KLO ophaallocatie. Als je voor deze optie kiest dien je dit kenbaar te maken aan ons door een e-mail te sturen naar info@studioklo.nl. Wanneer dit niet wordt gedaan kan de retour niet geaccepteerd worden. Vermeld in je bericht de volgende gegevens:
Wanneer wij jouw e-mail hebben ontvangen nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op om een inleverdatum te plannen.
Het inleveradres is:
STUDIO KLO
Het Zuiderkruis 35-47
5215 MV, 's-Hertogenbosch
Nederland
Retour sturen
Wanneer je ervoor kiest een bestelling retour te sturen dien je dit kenbaar te maken aan ons. Wanneer dit niet wordt gedaan kan de retour niet geaccepteerd worden. Je dient zelf te bewijzen dat de bestelling tijdig is teruggestuurd en dat STUDIO KLO binnen veertien dagen de retour heeft ontvangen. Wij vragen om een e-mail te sturen naar info@studioklo.nl met de volgende gegevens:
Retourkosten zijn voor rekening van de klant. Je dient zelf zorg te dragen voor het transport van de retour. Ook de risico’s van het verzenden van de producten zoals beschadiging en verlies zijn voor jouw eigen rekening.
Het retouradres is:
STUDIO KLO
Hart van Brabantlaan 461
5038 LG, Tilburg
Nederland
Retourneren (klein)meubelen (ophaalservice)
Wanneer je ervoor kiest (klein)meubelen te retourneren dien je dit kenbaar te maken aan ons. Wanneer dit niet wordt gedaan kan de retour niet geaccepteerd worden. Wij vragen om een e-mail te sturen naar info@studioklo.nl met de volgende gegevens:
Wanneer wij jouw retourmelding hebben ontvangen, nemen wij telefonisch contact op om een ophaaldatum in te plannen. De kosten hiervan bedragen €65,00 binnen Nederland. Het ophaaltarief voor België bedraagt €150,00. Dit bedrag wordt ingehouden op het bedrag dat je van ons terugkrijgt.
WAT ZIJN DE VOORWAARDEN OM EEN PRODUCT TE RETOURNEREN?
HOE ONTVANG IK HET GELD VAN MIJN GERETOURNEERDE PRODUCT(EN)?
Nadat de retour correct door ons is verwerkt zal het geld worden teruggestort op de rekening waarop de oorspronkelijke betaling is gedaan. Hoe snel het geld terug op jouw bank is gestort is afhankelijk van de gebruikte betaalwijze en kan tot 10 werkdagen duren.
€ Nederland - België
© 2024 STUDIO KLO, all rights reserved | Algemene voorwaarden | Cookiebeleid | Privacybeleid | FAQ