with an eye towards sustainability

HOELANG DUURT DE VERZENDING VAN MIJN BESTELLING?

Wij doen ons uiterste best jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Elke bestelling die voor 16.00 uur is geplaatst en betaald zal dezelfde werkdag verzonden worden*.

 

* STUDIO KLO kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen opgelopen door de vervoerder.

 

HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?

Pakketten worden verzonden met PostNL. Wij rekenen voor alle pakketten €4,95 verzendkosten. Je ontvangt van ons een traceercode per e-mail. Voor (klein)meubelen gelden andere bezorgkosten (zie onderstaand meer informatie).

 

Voor de verzending van alleen wenskaarten en sleutelhangers brengen wij €0,95 verzendkosten in rekening. Je ontvangt hierbij geen traceercode.

 

HOEVEEL BEDRAGEN DE BEZORGKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?

(Klein)meubelen die in de webshop worden aangeboden kunnen bij ons opgehaald of bij jou thuisbezorgd worden. Wij rekenen €49,00 bezorgkosten.

 

KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN?

Artikelen zijn af te halen op afspraak. Na de bestelling en betaling van jouw order ontvang je een bevestiging per e-mail. Wij gaan jouw bestelling in orde maken. Wanneer deze gereed is nemen wij telefonisch contact met je op om een ophaalafspraak in te plannen.

 

NAAR WELKE LANDEN VERSTUREN JULLIE?

Wij versturen alleen naar adressen in Nederland. Zodra jouw pakketje onderweg is krijg je een e-mail met daarin de traceercode van jouw pakketje (m.u.v. wenskaarten en sleutelhangers).

 

KAN IK MIJN BESTELLING IN LATEN PAKKEN ALS CADEAUTJE?

Het is mogelijk om jouw bestelling als cadeautje in te laten pakken. Deze optie kun je aanklikken in de categorie ‘wrapping up!’.

 

  • Hoe werkt het?

         Kies één van de toffe dessins van het House of Products inpakpapier, voeg het toe aan je winkelwagentje, plaats je bestelling en

         wij gaan ermee aan de slag.

  • Wil je meerdere artikelen met hetzelfde papier laten inpakken?

         Pas dan de hoeveelheid inpakpapier aan in je winkelwagentje.

  • Wil je meerdere artikelen met verschillend papier laten inpakken?

         Laat dan in het check-out proces bij ‘wil je nog een bericht toevoegen?’ achter welk product met welk papier ingepakt mag

         worden.

  • Wil je een persoonlijke boodschap toevoegen?

         Laat dan in het check-out proces bij ‘wil je nog een bericht toevoegen?’ je persoonlijke boodschap achter.

  • Wil je het cadeautje rechtstreeks bij de ontvanger laten bezorgen?

         Vergeet dan niet tijdens het check-out proces het adres van de ontvanger in te vullen in plaats van jouw eigen adres.

  • Hoeveel kost het om een cadeautje in te laten pakken?

         De kosten voor het inpakken bedragen €1,50 per cadeau.


WAT MOET IK DOEN ALS MIJN BESTELLING NIET COMPLEET IS AANGEKOMEN?

Wanneer je een bestelling ontvangt die niet compleet is aangekomen vragen wij om een e-mail te sturen naar info@studioklo.nl met de volgende gegevens:

  • Naam en adresgegevens;
  • Bestelnummer;
  • Artikelnummer van het missende product.

Indien het pakket met daarin de bestelling beschadigd door de pakketbezorger aan jou wordt aangeboden, dan dien je het pakket niet in ontvangst te nemen en dien je via het e-mailadres, info@studioklo.nl, aan ons kenbaar te maken dat je het pakket wegens transportschade niet hebt geaccepteerd.

 

WAT MOET IK DOEN ALS ER EEN VERKEERD ARTIKEL IS GELEVERD?

Maak foto’s van de verpakking, de inhoud van jouw bestelling en het verzendlabel. Neem vervolgens contact met ons op per e-mail via info@studioklo.nl. Vermeld altijd het bestelnummer, zodat wij je beter van dienst kunnen zijn.

€ Nederland

© 2021 STUDIO KLO, all rights reserved | Algemene voorwaarden | Cookiebeleid | Privacybeleid | FAQ